Analiza rynku.

okładka

Analiza rynku.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Autorzy omawiają: istotę, elementy i uwarunkowania rynku, źródła informacji, mierniki statystyczne, analizę zjawisk rynkowych w czasie, sposoby badania sezonowości, modele przyczynowo-skutkowe i ich wykorzystanie do przewidywania przyszłości, elastyczność popytu względem cen i dochodów, metody analizy rynku w przestrzeni, metody analizy pojemności i chłonności rynku, wybrane metody analizy obszarów marketingowych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:140x200 mm
  • Liczba stron:279
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788320814545
  • Data wydania:2003
  • Numer katalogowy:80564

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher