Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego. Tom 2. Wskaźniki finansowe. Charakterystyka wskaźników, systemów wskaźników i metod ich oceny

okładka

Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego. Tom 2. Wskaźniki finansowe. Charakterystyka wskaźników, systemów wskaźników i metod ich oceny

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Książka jest poświęcona analizie wskaźnikowej sprawozdania finansowego jako najważniejszej i najczęściej stosowanej analizie finansowej przedsiębiorstwa. Omówiono w niej sposób obliczania i interpretacji wskaźników finansowych, koncentrując się na najbardziej przydatnych i wiarygodnych spośród nich. Zaprezentowano systemy powiązanych ze sobą wskaźników ułatwiających analizę przyczynowo-skutkową problemów występujących w przedsiębiorstwie i wprowadzenie nowych rozwiązań. Wiele uwagi poświęcono metodom tworzenia jednoznacznej i wiarygodnej oceny sytuacji finansowej na podstawie wskaźników, przeciwstawiając się powszechnej, choć błędnej opinii, że "wskaźniki można różnie interpretować". Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane licznymi przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw. Ze względu na obszerność tematyki książkę podzielono na dwa tomy. W tomie 1 dokonano charakterystyki pozycji wszystkich sprawozdań finansowych, jakie sporządzają polskie przedsiębiorstwa. W tomie 2 omówiono budowę i interpretację wskaźników finansowych oraz sposób tworzenia syntetycznej oceny. Tom 2 zawiera: przegląd wskaźników finansowych pogrupowanych według problemów, których te wskaźniki dotyczą, i obliczonych na podstawie sprawozdań finansowych sporządzonych zgodnie z polskim prawem bilansowym oraz Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej, charakterystykę wskaźników dla sprawozdania jednostkowego i skonsolidowanego, na podstawie zarówno sprawozdania według polskiego prawa bilansowego, jak i MSSF, prezentację systemów wskaźników finansowych powiązanych ze sobą przyczynowo-skutkowo, zasady tworzenia obiektywnej i syntetycznej oceny wskaźników. Adresaci: Publikacja jest przeznaczona dla dyrektorów finansowych, prezesów firm, głównych księgowych, biegłych rewidentów, doradców i kontrolerów finansowych, specjalistów w zakresie zarządzania finansami, a także studentów finansów i rachunkowości.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Format:170x240 mm
  • Liczba stron:484
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788375266740
  • Data wydania:2 kwiecień 2009
  • Numer katalogowy:91838

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher