Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu.

okładka

Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

  • Tworzenie nowej firmy w sercu starej
  • Przełamywanie inercji upadającej firmy
  • Dodatek specjalny: przełomowy artykuł "Zarządzanie przez zobowiązania"
    z czasopisma Harvard Business Review

Każda recepta na sukces kiedyś traci ważność, a wtedy potrzebne jest nowe lekarstwo. Problem w tym, że menedżerowie i przedsiębiorcy reagują na kryzys, kontynuując działania, które sprawdziły się w przeszłości. Wpadają w pułapkę inercji. Zamiast zatrzymać się i nabrać dystansu, rozpaczliwie dociskają pedał gazu i brną w otchłań. Czasem angażują renomowane firmy konsultingowe i stosują inne półśrodki, ale to nic nie daje. Co jest przyczyną takiej reakcji? Jak sprawić, by podobny los nie spotkał Twojej firmy?

Niniejsza książka jest produktem 10-letnich badań Harvard Business School. Autor przedstawia w niej trzyetapowy model rekonstrukcji firmy, chroniący przed powielaniem utrwalonych postaw w obliczu kryzysu. Donald N. Sull przybliża prawdziwe historie wzrostu i upadku wielu korporacji i gałęzi gospodarki. Odpowiada na pytanie, dlaczego niektóre firmy szybko zawracają ze złej drogi i błyskawicznie odzyskują siłę, podczas gdy inne w obliczu kryzysu zdają się akceptować fakt, że ich czas przeminął.

Z książki dowiesz się:

  • Jakie czynniki wzmacniają, a jakie osłabiają inercję firmy?
  • Nieudane transformacje firm zagrożonych upadkiem: Arthur Andersen, AT&T, Compaq
  • Zarządzanie firmą w obliczu kryzysu: nowa rola menedżerów
  • Testy diagnostyczne: czy Twoja firma jest zagrożona upadkiem?
  • Powielanie obcych wzorów i inne błędy popełniane przy rekonstrukcji zagrożonej firmy
  • Korzyści i koszty wynikające z wprowadzenia do firmy menedżerów z zewnątrz.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:VIP
  • Format:148x210 mm
  • Liczba stron:336
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788324601097
  • Data wydania:31 maj 2006
  • Numer katalogowy:95863

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher