Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych.

okładka

Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Złożony proces formowania odporności

Jedną z cech szczególnie cenionych wśród kadry menedżerskiej jest odporność. Od przywódców oczekuje się, że będą potrafili skutecznie radzić sobie w sytuacjach zwiększonego psychicznego nacisku. W cenie są zatem profesjonalne narzędzia umożliwiające wyćwiczenie skutecznych reakcji, dzięki którym w każdej chwili możliwe będzie zmierzenie się z nadchodzącym kryzysem. Podobnie rzecz ma się w przypadku organizacji. By móc utrzymać się na rynku i święcić kolejne sukcesy, muszą one zdobyć umiejętność stawiania na wartości budujące wokół nich taką barierę ochronną, która jednocześnie nie będzie ograniczać ich rozwoju.

Kolejna pozycja przygotowana przez Harvard Business School Press jest lekturą niezwykle inspirującą. Opierając się na metodach zbadanych empirycznie, tworzy model, z którego z powodzeniem może skorzystać każdy menedżer szukający sposobów trwałego wzmocnienia swojej firmy.

  • Bolesne doświadczenia w karierze lidera.
  • Umiejętność przetrwania w toksycznych warunkach.
  • Prowadzenie zwycięskich bitew w ekstremalnych sytuacjach.
  • Zdobywanie praktyki w trudnych chwilach i stawanie się wybitnym przywódcą.

"Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych" to zbiór artykułów dostarczających specjalistom i menadżerom na różnych szczeblach kariery cennej wiedzy, pozwalającej im zwiększyć konkurencyjność na współczesnym rynku. Międzynarodowej sławy autorytety, posiadające długoletnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania, a także młode gwiazdy oferują nieocenione źródło dogłębnie przeanalizowanych danych oraz świeżych pomysłów. Wydawnictwo zostało już docenione przez najwybitniejszą kadrę menadżerską organizacji rozproszonych po całym świecie.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:VIP
  • Format:148x210 mm
  • Liczba stron:200
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788324609109
  • Data wydania:6 listopad 2007
  • Numer katalogowy:98750

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher