Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług.

okładka

Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług.

Nakład produktu jest wyczerpany

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki
i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł

  • Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"?
  • Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? ?
  • Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette?

Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś, kto o tym nie wie -- przyjdzie i to zrobi. Tobie też by się to udało, gdybyś zdołał oczyścić umysł ze stereotypowych przekonań i zaczął myśleć "od nowa". Rewolucyjne pomysły rzadko przychodzą do głowy ot, tak sobie. Jeśli chcesz stworzyć wspaniałą wizję i ją urzeczywistnić, naucz się myśleć nieszablonowo. Dowiedz się, jak powstawały najbardziej zachwycające produkty ostatnich lat. Opanuj metody twórczego myślenia. I znajdź w otoczeniu mnóstwo nowych problemów, które potem przekształcisz w rozwiązania. Czyli krótko mówiąc: przeczytaj tę książkę.

Przełomowe produkty powstają na wiele sposobów. Możesz obserwować konkurencję i wprowadzić produkt łączący mocne strony wszystkich marek, które pojawiły się wcześniej. Możesz wypuścić na rynek chłam i błyskawicznie go ulepszać w miarę poznawania potrzeb klientów. Możesz stworzyć produkt tak prosty, że ludzie uznają go za przejaw geniuszu. Bez względu na drogę, jaką obierzesz, jedno jest pewne: będziesz musiał stwarzać jak Bóg i harować jak wół.

Guy Kawasaki, współtwórca sukcesu Apple Computer Inc. i dyrektor generalny garage.com, podpowie Ci, jak stać się wizjonerem i zamienić ideę w produkt, który jest:

  • głęboki -- ciągle odkrywasz w nim coś nowego,
  • zachwycający -- pochłania uwagę do tego stopnia, że zapadasz się w niego jak w toń,
  • pełny -- oferuje wszelkie dodatkowe korzyści, jakich możesz potrzebować,
  • funkcjonalny -- instrukcja obsługi staje się zbędna.


"Gdyby ta książka wpadła mi w ręce na początku kariery, dotarłbym o wiele dalej."
Benjamin M. Rosen, prezes firmy Compaq

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:VIP
  • Format:148x210 mm
  • Liczba stron:256
  • Oprawa:twarda
  • ISBN-13:9788324603411
  • Data wydania:29 sierpień 2006
  • Numer katalogowy:98958

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher