Postkomunikatywna dydaktyka języków obcych w dobie technologii informacyjnych. Teoria i praktyka.

okładka

Postkomunikatywna dydaktyka języków obcych w dobie technologii informacyjnych. Teoria i praktyka.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Ze wstępu Autorki:
”Książkę tę adresuję do nauczycieli języków obcych i studentów, którzy chcą się dowiedzieć, co glottodydaktyka proponuje dziś, ponad 30 lat od wprowadzenia metody komunikatywnej. W ostatnich latach pojawiło się wiele publikacji zawierających krytyczną refleksję stosowanego obecnie modelu nauczania języków obcych. W mojej książce odwołuję się do nich, ale nie ograniczam się li tylko do teorii. Jest jej tyle, ile potrzeba, aby zrozumieć konieczność i kierunek proponowanych rozwiązań. Omawiając je, odwołuję się do przedstawionych wcześniej koncepcji teoretycznych. Czytelnik widzi więc, jak idee dydaktyki konstruktywistycznej znalazły zastosowanie w konkretnym projekcie internetowym lub na lekcji. ”
O Autorce:
Doktor Marzena żylińska jest wykładowcą metodyki w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych w Toruniu. We współpracy z dydaktykami z Finlandii, Niemiec i Francji prowadzi międzynarodowe edukacyjne projekty internetowe (w roku 2005 nagroda European Language Label). Obecnie bierze udział w pilotażowym projekcie wdrażania platform edukacyjnych w nauczaniu języków obcych.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788388839580
  • Numer katalogowy:124443

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher