Marketing na rynku międzynarodowym.

okładka

Marketing na rynku międzynarodowym.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt się ukaże.

OPIS

W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Autor wyjaśnia: * w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, * jakie metody wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, * jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, * jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych, * na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej, * k należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza swojej działalności do rynku krajowego. Opisane w książce strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządza¬nia, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Seria Akademicka
  • Format:165x240 mm
  • Liczba stron:280
  • Oprawa:miękka
  • ISBN-13:9788326440847
  • Data wydania:24 styczeń 2013
  • Numer katalogowy:211208

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher