Teoria religii.

okładka

Teoria religii.

Produkt jest aktualnie niedostępny

Kliknij tutaj, jeśli chcesz otrzymać maila, gdy produkt stanie się ponownie dostępny

OPIS

Teorię religii R. Starka i W. S. Bainbridge’a można uznać za pionierską w ramach wyłaniającego się nowego paradygmatu w socjologii religii, określanego mianem rynkowego lub ekonomicznego, gdyż swoje inspiracje czerpie również i z ekonomii. Z dużym powodzeniem tłumaczy on bowiem szereg anomalii nie dających się wyjaśnić w ramach paradygmatu „sekularyzacyjnego”, głoszącego erozję religii w miarę postępów modernizacji. Jego przedstawiciele uważają, że prawa ekonomii mają również zastosowanie do życia religijnego, które tworzy swoisty rynek dóbr duchowych. Podobnie jak w życiu gospodarczym, funkcjonują tam rozmaite przedsiębiorstwa, niekiedy w warunkach wolnej konkurencji, niekiedy zaś w warunkach monopolu i państwowej regulacji rynku religijnego.

DODATKOWE INFORMACJE

    Seria:Socjologia Religii
  • Format:140x200 mm
  • Liczba stron:456
  • Oprawa:miękka z obwolutą
  • ISBN-13:9788360490327
  • Data wydania:2000
  • Numer katalogowy:88760

RECENZJEjak działają recenzje?

Lista recenzji jest pusta

DOSTAWA

DARMOWA dostawa powyżej 299 zł!

Realizacja dostaw poprzez:

  • ups
  • paczkomaty
  • ruch
  • poczta

OPINIE

Nasza strona używa plików cookies, w celu ułatwienia Ci zakupów. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności

© 2006-2024 Gildia Internet Services Sp. z o.o. and 2017-2024 Prószyński Media Sp z o.o. PgSearcher